integracje z systemami gospodarki magazynowej

Bardzo wielu internetowych sprzedawców używa własnych systemów do obsługi magazynu oraz przetwarzania zamówień i dokumentowania sprzedaży. Utrzymanie zgodności pomiędzy ofertą prezentowaną w Internecie a faktycznymi stanami magazynowymi stanowi duży problem, szczególnie gdy prowadzona jest jednocześnie sprzedaż w sklepie tradycyjnym. Częstym zjawiskiem jest np. oferowanie w sklepie internetowym produktów, które zostały już wyprzedane z magazynu w sklepie tradycyjnym. Realizacja zamówienia internetowego jest wtedy opóźniona (o czas sprowadzenia od dostawcy) lub niemożliwa, co skutkuje niezadowoleniem klientów. Aby tego uniknąć, konieczne jest przeprowadzanie na bieżąco dwóch podstawowych operacji:

    • po sprzedaży w sklepie stacjonarnym lub przyjęciu nowej dostawy należy skorygować stany magazynowe prezentowane w sklepie internetowym;
    • po sprzedaży w sklepie internetowym należy skorygować stan magazynowy w zewnętrznym programie magazynowo-księgowym. Dodatkowo trzeba przenieść do zewnętrznego systemu dane kupującego i dotyczące zamówienia, aby możliwe było przetworzenie transakcji i wystawienie dokumentu sprzedaży.

Ręczne przeprowadzanie tych operacji, w przypadku nawet niewielkiej sprzedaży jest bardzo czasochłonne. W przypadku dużej sprzedaży staje się to praktycznie niemożliwe. Właśnie dlatego stworzyliśmy aplikację Subiekt FK, która powyższe czynności automatycznie wykona za Ciebie. Będzie pracować "w tle", zupełnie nie angażując Twojej uwagi. Dzięki niej nie będziesz musiał obawiać się o zgodność stanów magazynowych. Dane o zamówieniach w sklepie internetowym będą automatycznie przenoszone do Twojego systemu magazynowo-księgowego tak, aby nie było potrzeby ich ręcznego kopiowania lub przepisywania, a dokumenty sprzedażowe można było wystawić jednym kliknięciem.

Kontakt

eIMAG ul. Zgoda 14/5 60-128 Poznań.
telefon: 61 6785521; 669 167 819
email: biuro@eimag.pl

Zobacz jak do nas dojechać