W tym oknie konfigurujemy opcje dotyczące eksportowania produktów z WF-Mag’a do sklepu. W poszczególnych polach określamy:
W tej zakładce mamy jedną opcje do wyboru:
W tej zakładce synchronizujemy podatki w WF-Mag’u (po lewej) z podatkami zdefiniowanymi na sklepie (do wybrania z rozwijanej listy po prawej). Po zmianie ustawień naciskamy „Zapisz”. Podatki w sklepie możemy dodać i edytować w panelu administracyjnym sklepu w zakładce „Lokalizacja” → „Podatki”).
Należy także skojarzyć statusy zamówień z WF-Mag’a (z prawejstrony) ze statusami w sklepie (z lewej strony). Po zmianie ustawień naciskamy „Zapisz”. (Statusy zamówień w sklepie znajdują się w panelu administracyjnym w zakładce „Zamówienia → „Statusy”).
W tej zakładce wybieramy domyślny język sklepu.
W tej zakładce wybieramy, czy i jakie błędy mają być wysyłane do producenta integratora.
W zakładce „Licencja” możemy zmienić domenę sklepu, z którym ma współpracować moduł oraz klucz API do PrestaShop niezbędny do poprawnego działania integratora. Po zmianie ustawień naciskamy „Zapisz”. (Klucz API sklepu możemy znaleźć w panelu administracyjnym w zakładce „Parametry zaawansowane” → „Usługi internetowe”). Po pełnej konfiguracji, możemy przejść do pracy z integratorem. Dane opcje możemy w każdym momencie zmienić
Cechy produktu są dostępne w jego opisie i przydają się szczególnie przy filtrach produktów na stronie kategorii w sklepie. Są to np. procesor, lub materiał wykonania. Nie wpływają one na stany magazynowe. Produkt może posiadać tylko jedną wartość każdej z cech. W tej zakładce decydujemy z jakiego pola w WF-Mag’u (po prawej stronie w liście rozwijanej) moduł ma pobierać wartość konkretnej cechy produktu w sklepie (z lewej strony). Możliwe jest definiowanie wartości konkretnych cech w Edytorze HTML (szczegółowy opis Edytora HTML znajduje się w punkcie 8). W tym celu dla każdej z cech należy wybrać opcję „Edytor”. Po zmianie ustawień naciskamy „Zapisz”.(W sklepie cechy produktów oraz ich wartości możemy dodawać lub edytować w panelu administracyjnym w zakładce „Katalog” → „Cechy”)
Atrybuty to inaczej warianty konkretnego produktu, które wpływają na stany magazynowe. Są to np. kolor lub rozmiar. W WF-Mag’u każdy wariant produktu jest dodawany jak oddzielny artykuł, natomiast w bazie danych PrestaShop, do jednego produktu dopisujemy wartości jego atrybutów oraz ich stany magazynowe. W tej zakładce decydujemy z jakiego pola w WF-Mag’u (z prawej strony w liście rozwijanej) moduł ma pobierać wartość atrybutu (z lewej strony) konkretnego produktu. Możliwe jest dodawanie wartości atrybutów dla konkretnych produktów z poziomu Edytora HTML (szczegółowy opis Edytora HTML znajduje się w punkcie 8). W tym celu należy dla wszystkich atrybutów w sklepie wybrać z listy opcję „Edytor”). Po zmianie ustawień naciskamy „Zapisz”. (W sklepie atrybuty i ich możliwe wartości możemy dodawać lub edytować w panelu administracyjnym w panelu w zakładce „Katalog” → „Atrybuty i wartości”).
Szybkie linki