logo_edytorSEO_png

Moduł Edytor SEO

Edytor SEO to rozbudowane narzędzie działające dwufazowo. Po pierwsze ma ono za zadanie umożliwić szybką edycję parametrów produktów, a po drugie zapewnia on integrację z programem WF-Mag ułatwiającym tym samym przepływ informacji oraz nadzorowanie rozchodu towarów. Funkcje modułu:
  • Dodawanie opisów produktów
  • Przypisywanie produktów do kilku kategorii
  • Dodawanie opisów SEO
  • Tworzenie grup posiadających tą samą wartość poszczególnych cech (tylko w wersji Prestiż)
  • Obsługa atrybutów produktów

 

Instalacja

W celu instalacji modułu należy w pierwszej kolejności zalogować się do WF-Mag'a na konto administratora. Następnie w kartotece „Artykuły” proszę wybrać przycisk „Operacje”. W nowym oknie uaktywnić opcje administratora kombinacją przycisków „Ctrl+Alt+Shift+?” i wybrać opcję „Dodaj”. W nowym oknie należy wypełnić poszczególne pola tak jak jest pokazane to na rysunku (w polu „Ścieżka do modułu” należy podać ścieżkę do pliku edytora, natomiast jako skrót klawiszowy użytkownik może zdefiniować własny): edytor_seo_instalacja

Po naciśnięciu przycisku „Zapisz” ukazuje się nam następujący widok: edytor_seo_instalacja2Teraz aby uruchomić moduł wystarczy w kartotece „Artykuły” zaznaczyć produkt, który chcemy edytować i podać skrót klawiszowy zdefiniowany przez użytkownika, lub nacisnąć przycisk „Operacje”, zaznaczyć operację tak jak pokazano na rysunku i nacisnąć przycisk „Wykonaj”.

„Opisy”

Po wywołaniu funkcji na konkretnym produkcie ukaże się nam następujący widok:edytor_seo_opis1 W tej zakładce dodajemy nazwę oraz opis produktu jaki pojawi się na stronie. Dla powyższego przykładu, po naciśnięciu przycisku „Zapisz” na stronie pojawi się następujący efekt: edytor_seo_opis2

„Powiązania”

Kolejna zakładka, „Powiązania” modułu prezentuje się następująco: edytor_seo_powiazania Każdy produkt w WF-Mag'u może być przypisany tylko do jednej kategorii. Różni się to od organizacji sklepu, w której każdy produkt można przypisać do kilku kategorii. Kolejnymi opcjami w tym oknie są opcje SEO, czyli:
  • Meta tytuł: Tytuł strony produktu, który pojawi się na górze okna przeglądarki oraz w oknie wyszukiwarki internetowej.
  • Meta opis: Opis produktu, który zostanie wyświetlony w oknie wyszukiwarki
  • Meta słowa kluczowe: Słowa kluczowe, które pojawiają się zarówno w opisie produktu na stronie sklepi jak i w „Meta opisie”
  • Przyjazny URL: nazwa produktu, która pojawi się w URL strony z produktem. W powyższym przykładzie URL będzie wyglądał następująco http://moj-sklep.pl/drukarki_fiskalne/mera_f
W prawym górnym rogu tego okna znajdują się następujące opcje:
  • „Dostępny w sklepie internetowym” - decydujemy czy sklep ma być widoczny w sklepie
  • „Nowość” - oznaczamy produkt w sklepie jako nowość
  • „Wyprzedaż” - oznaczamy produkt w sklepie jako wyprzedaż

„Warianty”

„Warianty tego produktu”

edytor_seo_wariantyW oknie „Warianty” w pierwszej zakładce widzimy grupę produktów, które mają takie same cechy. Aby dodać produkt do grupy, lub wariant istniejącego już artykułu używamy przycisku „Dodaj”. W nowym oknie naciskamy przycisk folderu, zaznaczony na rysunku poniżej: edytor_seo_atrybutyPojawi się nowe okno, w którym dodajemy jeden produkt, zaznaczając go z lewej strony i wciskając „Wybierz”. edytor_seo_atrybuty2Z powrotem w oknie „Atrybuty” określamy jego wartości atrybutów. Zostały one wcześniej zdefiniowane w sklepie, oraz wybrane w konfiguratorze. Dodajemy do odpowiednich pól wartości i wybieramy „Zapisz”. Odpowiedni produkt pojawił się w głównym oknie.

„Cechy”

edytor_seo_cechyPo skonfigurowaniu produktu wg naszych potrzeb wybieramy przycisk „Zapisz”, który wprowadza dane do sklepu.      

Kontakt

eIMAG ul. Zgoda 14/5 60-128 Poznań.
telefon: 61 6785521; 669 167 819
email: biuro@eimag.pl

Zobacz jak do nas dojechać