Dlaczego warto wybrać OpenCart?

 

OpenCart to efektywny system sklepów internetowych. Przeznaczony dla osób, chcą rozpocząć własną przygodę z biznesem w sieci. Nadaje się również do nieskomplikowanej sprzedaży dla większych firm. Przedstawiamy 7 podstawowych argumentów, dlaczego warto skorzystać z usług autoryzowanych dealerów i wdrożyć projekt swojego sklepu z OpenCart.

 

 

  1. Przyjazny interfejs i łatwa obsługa
    Przejrzysty i wygodny panel administracyjny w polskiej wersji językowej sprawia, że sklep jest bardzo prosty w obsłudze nawet dla początkujących użytkowników. Pozwala na szybkie uruchomienie i samodzielne zarządzanie sklepem bez posiadania specjalistycznej wiedzy informatycznej.
  2. Minimalizacja kosztów utrzymania
    System OpenCart jest oprogramowaniem opartym na otwartej licencji. Oznacza to, że jego użytkowanie jest bezpłatne - nie wpłacasz żadnych opłat za utrzymanie sklepu, więc nie ponosisz strat w razie niepowodzenia.
  3. Ogromna funkcjonalność
    System e-commerce OpenCart to duże możliwości konfiguracji i przystosowania do sprzedaży różnego rodzaju produktów. Dowolna liczba walut, różne metody płatności, nieograniczona ilość produktów, obsługa kuponów rabatowych, moduły wysyłki towarów, tworzenie promocji i wiele więcej! Sprawdź, jakie funkcje [link] może mieć Twój e-sklep.
  4. Efektowna grafika
    Nowoczesne i przejrzyste szablony graficzne przyciągają swą estetyką wielu klientów sklepu, którzy będą też chcieli do niego wracać. Możesz wybrać bezpłatne szablony lub skorzystać z wersji komercyjnych.
  5. Dynamiczny rozwój
    Miarą popularności systemu e-commerce na świecie jest liczba dodatków, która w OpenCart wynosi ponad 9 tysięcy i nadal rośnie! Twój sklep będzie stale ulepszany dzięki aktualizacjom podnoszących poziom bezpieczeństwa.
  6. Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe
    Zastosowane rozwiązania programistyczne OpenCart sprawiają, że sklep jest przyjazny dla wyszukiwarek. Dobra optymalizacja SEO to więcej potencjalnych klientów, którzy trafią do sklepu dzięki np. Google.
  7. Brak obciążenia dla serwerów hostingowych
    Sklep oparty na OpenCart ma niewielkie wymagania i bardzo niskie obciążenie serwera. Oznacza to, że jest niezwykle wydajny, a aplikacje działają szybko bez względu na ilość oferowanych produktów.

Wybierz usługi naszych autoryzowanych specjalistów, załóż z nami własny sklep internetowy i przekonaj się już teraz, ile korzyści możesz zyskać z OpenCart.

Funkcje

OpenCart jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą rozpocząć działalność sprzedaży internetowej niewielkim nakładem środków finansowych. Sklep w OpenCart to nieograniczona ilość kategorii i podkategorii wraz z opcjami filtrowania produktów według dowolnie ustalanych kryteriów. System posiada niezbędne funkcje dostosowane do oferty sklepu. Może być stale rozszerzany dzięki nowym modułom funkcjonalnych. Oto najważniejsze z nich:

  • Moduły płatności
    Klienci mogą dokonać sposobu sposób płatności poprzez przelewy, płatność elektroniczna, za pobraniem, itp.
  • Moduły wysyłki towarów
    To wiele opcji wysyłki towarów z Twojego sklepu - od Poczty Polskiej, przez Kurierów po Paczkomaty.
  • Integracja z oprogramowaniami magazynowo-księgowymi
    To rozwiązanie ułatwiające pracę firm korzystających z programów INSERT, WF-MAG i innych. 
  • Obsługa kuponów rabatowych
    Współpraca z różnymi platformami rabatowymi to sposób na zwiększenie liczby potencjalnych klientów.
  • Integracja sklepu z platformą aukcyjną Allegro
    Ułatwia to wystawianie produktów na aukcje oraz umożliwia obsługę zamówień z platformy. 
  • Integracja z systemami ratalnymi
  • Integracja z porównywarkami (np. Ceneo, Nokaut)
  • Funkcja automatycznego informowania klienta i obsługi sklepu o procesie zamówienia, zmianie statusu wysyłki itp.
  • Funkcja dodawania opinii o produktach przez klientów sklepu
  • Funkcja multisklepu, czyli kilku lub kilkunastu odrębnych sklepów (również w wielu wersjach językowych) obsługiwanych z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Jako autoryzowany developer systemu OpenCart oferujemy kompleksową usługę instalacji sklepu oraz jego wstępnej konfiguracji dostosowanej do profilu sprzedaży internetowej. Zapewniamy wsparcie techniczne oraz niezbędne aktualizacje. Zapraszamy do kontaktu w celu dopasowania indywidualnej oferty.

Kontakt

eIMAG ul. Zgoda 14/5 60-128 Poznań.
telefon: 61 6785521; 669 167 819
email: biuro@eimag.pl

Zobacz jak do nas dojechać